Chciałbym się dowiedzieć jak jest teraz , tzn na rok 2010 z wymeldowaniem pojazdu. Ten przepis występuje dalej we wszystkich landach???. Mam na oku Leona z 2003 roku i stoi w Krakowie na "niebieskich" tablicach więc nie jestem pewien jak wygląda wtedy rejestracja .Czy może nasz urząd wysyła info do Niemców.Coś jeszcze oprócz brifu ,DR i umowy trzeba sprawdzić? Ktoś ostatnio kupował tak auto???
[O1] podczas jazdy zapala się kontrolka ładowania
Zwiń
X
-
[O1] podczas jazdy zapala się kontrolka ładowania
witam koledzy kolega w swoim szkodniku 1,9 tdi 110 km rok 2002 ma taki problem prosiło pomoc a mianowicie
podczas jazdy zapala się kontrolka ładowania i komputer informuje o awarii alternatora :alternator workshop, zauważyłem że najczęściej kontrolka ładowania zapala się i informacaja z komutera pokładowego po przekroczeniu pewnej prędkości tz. 100 km/h.................................................. ..............
O SERCE SZKODNIKA dba
Perfect Serwis DobryGrześWawa
.................................................. ..............
-
-
u mnie okazało się że przewód od wzbudzania alternatora się przerwał, zrobie zdjęcie jutro to Wam pokaże w którym miejscu, koszt naprawy 30 zł i browar, prawie że wmuszone w fachure
robertcieslik, tak się składa że w Przemyślu to robiłem, akurat u swojej dziewczyny byłem - chodziło o dom dziewczyny 8) a po sąsiedzku właśnie elektryk stacjonuje ale jutro spytam kumpla gdzie robił swojego paska bo miał to samo i gdzieś w Chełmie to robił :wink:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez mobi65moga byc szczotki moze byc tez komutaror wirnika zjechany
Ja miałem tak że wyjeżdżając od znajomych na chwilę zapaliła się kontrolka ładowania, ale jak przyśpieszyłem to zgasła. Po kilkunastu kilometrach niestety zapaliła się na dobre. Okazało się że pierścienie ślizgowe do wymiany (jeden był strasznie wyorany).
Spróbuj zdjąć osłonę z tyłu altka (nie pamiętam czy przykręcona nakrętkami, czy śrubami).
Jak zdejmiesz pojawi się regulator napięcia mocowany na trzy śruby. Wymontuj go, będziesz sam mógł ocenić stan pierścieni ślizgowych na wałku i szczotek na regulatorze. Ja za naprawę dałem 290zł bez faktury (założone nowe pierścienie, łożyska i dodatkowo oczyszczone oraz zabezpieczone uzwojenie stojana). Teraz lux śmiga.
Dodatkowo możesz sprawdzić stan połączeń (czy nie zaśniedziałe) na przewodach wychodzących z altka. Jęśli winny będzie regulator to na luzie sam dasz redę wymienić.Fojutowo 2011
Komentarz
-
Komentarz